Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 11:37:22 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06633 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tagadi küla, 
Taga-Lepiku// (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.5. Saku valla üldplaneeringu järgselt ulatub 
kinnistu idaosale eritasandilise liiklussõlme ala. 1.7. Taotlusega 
soovitakse saada projekteerimistingimusi kinnistule hobumajandustegevusega 
alustamiseks vajalikule hoonestusele (hobusetall, kinnine maneež, hobuste 
jalutamise karusell, hobuste kordemaja ja garaaž/kuur). Ehitusprojektiga 
tuleb lahendada ka muu kinnistuga seotud ehitustegevus. 6.2. Juurdepääs 
kinnistule riigiteelt, 11154 Tagadi.Kurtna teelt (71901:001:0449) üle Lepiku 
(71901:001:0647) kinnistu on tagatud kinnistusraamatusse kantud 
servituutidega. Mahasõit riigiteelt lahendada Transpordiameti tingimustel 
ning kooskõlastada Transpordiametiga enne hoonestusele ehitusloa andmist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27117558>  (menetlus nr: 
447472), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister